Kryteria oceniania





DOSTATECZNA DOBRA BARDZO DOBRA CELUJĄCA
Indywidualne podejście Uczeń wybrał rolę w grupie – 1 punkt Uczeń wybrał rolę i przedstawił tylko kilka miejsc do odwiedzenia. Wnioski nie odzwierciedlają roli uczniów w grupie – 2 punkty. Uczeń wybrał rolę w grupie i przedstawił tylko kilka miejsc do odwiedzenia. Przedstawione wnioski wskazują na rolę uczniów w grupie – 4 punkty. Uczeń wybrał rolę w grupie i przedstawił rozbudowaną listę miejsc do odwiedzenia. Wytypowane miejsca w pełni odzwierciedlają rolę ucznia w grupie – 5 punktów.
Produkt końcowy – harmonogram wycieczki Plan nie jest kompletny i nie zawiera danych wejściowych każdego członka zespołu – 1 punkty. Plan jest zakończony i zawiera dane wejściowe każdego członka zespołu. Plan nie jest łatwy do zrealizowania i nie jest spójny – 2 punkty. Plan jest zakończony i odzwierciedla pracę każdego członka zespołu. Plan jest dosyć łatwy do zrealizowania, ale brakuje mu spójności – 4 punktów Plan jest skończony i odzwierciedla pracę każdego członka zespołu. Plan jest spójny i łatwy do zrealizowania – 5 punktów
Język użyty przez uczniów liczne literówki; równoważniki zdań zamiast plynnej wypowiedzi– 1 punkt. mało dokładne opracowanie, dobrze wybrane punkty wycieczki    – 2 punkty. praca bardzo dobre przygotowana – 4 punkty  Pracy nie zawiera błędów, widać zaangażowanie referentów w przygotowanie prezentacji – 5 punktów
Prezentacja Plan nie jest w pełni przedstawiony jury, brak aktywności członków grupy w prezentowaniu - 1punkt Plan jest w pełni przedstawiony, ale uczestnictwo uczniów nie jest równe – 2 punkty. Plan jest w pełni przedstawiony, ale występują pewne błędy, nawet przy udziale każdego członka grupy – 4 punkty Plan przedstawiany jest w pełni profesjonalnie, uczniowie uczestniczą w prezentacji w równym stopniu – 5 punktów
Razem punktów 20




Skala ocen
Liczba punktów
celująca
20
bardzo dobra
16 - 19
dobra
11 - 15
dopuszczająca
6 – 10
niedostateczna
0 - 5