|
DOSTATECZNA |
DOBRA |
BARDZO DOBRA |
CELUJĄCA |
Indywidualne podejście |
Uczeń wybrał rolę w grupie – 1 punkt |
Uczeń wybrał rolę i przedstawił tylko kilka miejsc do
odwiedzenia. Wnioski nie odzwierciedlają roli uczniów w grupie –
2 punkty. |
Uczeń wybrał rolę w grupie i przedstawił tylko kilka miejsc
do odwiedzenia. Przedstawione wnioski wskazują na rolę uczniów
w grupie – 4 punkty. |
Uczeń wybrał rolę w grupie i przedstawił rozbudowaną listę
miejsc do odwiedzenia. Wytypowane miejsca w pełni odzwierciedlają
rolę ucznia w grupie – 5 punktów. |
Produkt końcowy – harmonogram wycieczki |
Plan nie jest kompletny i nie zawiera danych wejściowych
każdego członka zespołu – 1 punkty. |
Plan jest zakończony i zawiera dane wejściowe każdego
członka zespołu. Plan nie jest łatwy do zrealizowania i nie
jest spójny – 2 punkty. |
Plan jest zakończony i odzwierciedla pracę każdego członka
zespołu. Plan jest dosyć łatwy do zrealizowania, ale brakuje mu
spójności – 4 punktów |
Plan jest skończony i odzwierciedla pracę każdego członka
zespołu. Plan jest spójny i łatwy do zrealizowania – 5
punktów |
Język użyty przez uczniów |
liczne literówki; równoważniki zdań zamiast plynnej wypowiedzi– 1 punkt. |
mało dokładne opracowanie, dobrze wybrane punkty wycieczki – 2 punkty. |
praca bardzo dobre przygotowana –
4 punkty |
Pracy nie zawiera błędów, widać zaangażowanie referentów w przygotowanie prezentacji – 5 punktów |
Prezentacja |
Plan nie jest w pełni przedstawiony jury, brak aktywności
członków grupy w prezentowaniu - 1punkt |
Plan jest w pełni przedstawiony, ale uczestnictwo uczniów
nie jest równe – 2 punkty. |
Plan jest w pełni przedstawiony, ale występują pewne błędy,
nawet przy udziale każdego członka grupy – 4 punkty |
Plan przedstawiany jest w pełni profesjonalnie, uczniowie
uczestniczą w prezentacji w równym stopniu – 5 punktów |
Razem punktów |
20 |